Pubers als
metafoor

Economische Zaken organiseerde tijdens het voorzitterschap van de EU de European Conference on Corporate Social Responsibility, Competing for a sustainable future.
 
Bureau gras ontwikkelde de complete identiteit voor de conferentie. Waar clichématig veelal kinderen worden gebruikt als metafoor voor de toekomst, koos bureau gras voor 'pubers', als metafoor voor de 'nabije(!) toekomst'. Er is tenslotte geen tijd te verliezen!
 
De foto's zijn van de kunstfotografe Hellen van Meene, een van Nederlands succesvolste kunstfotografen, bekend van haar foto's van meisjes rond de 15 jaar. www.hellenvanmeene.nl

Awards/publ.:
bureau gras - Dutch Design Database, Graphic Design Museum Beyerd Breda

Opdrachtgever:
Ministerie van Economische Zaken

Aan dit project werkte mee:
Hellen van Meene
Ruud Winder
Tjerk Bakker
EZ Poster
EZ Poster
EZ Poster
EZ Poster

 
 
bureau gras heet vanaf 2019 Rebrandt® www.rebrandt.com